rosaravenhorst.reismee.nl

Time flies !

Hiya!
Het is even geleden maar de afgelopen weken had ik belangrijkere dingen te doen dan blogs schrijven. Hutten bouwen, eenden voeren, heuze vliegtuig-vouw-wedstrijden enhéelveel ruzies oplossen.(‘Rosa! Thomas krast op mijn hele tekening, terwijl ik echt maar één kras op de zijne had gezet!'....)

Ja ja, en dat noemen ze dansummer holiday.Maar ondanks dat... hebben die aapjes toch m'n hart wel gestolen.

Papa, mama en Saar zijn een weekendje langs geweest, heel leuk om ze alles te laten zien! Zaterdag was het maar goed dat ik mijnI love Amsterdamparaplu bij me had (Dank An!), dus ze gingen naar huis met een goeie indruk van het Engelse weer.. Maar het was heel gezellig !

Vorig weekend ben ik samen met Jildau, een andere Nederlandse au pair, naar Cambridge geweest! ‘s Ochtends hebben we heerlijk rond gevaren in een bootje. We hebben wat dingen bekeken, maar zijn vooral heel lui geweest met een middag lang picknicken in de zon :-)

De Olympische Spelen zijn natuurlijk begonnen en iedereen is er hier toch wel erg mee bezig. Vrijdag met de hele familie de opening gekeken op tv. Zaterdag kwam het Wielrennen voor mannen hier door het park, dus daar hebben we onder het genot van een jug Pimm's naar gekeken in het zonnetje!

(Host mum & dad)

Soph gaat na de zomer naar een privé school, en haar nieuwe uniform moest gekocht worden.Very posh, very cute and very very expensive...

Zondag was dan alweer mijn laatste hele dag in centraal Londen, samen met Larissa die ik eerder in Nederland had ontmoet tijdens een au pair meeting. Bezoekje aan Notting Hill, het Olympisch park, Abercrombie & Fitch shop (Zucht....), bitterballen gegeten in Dutch Bar de Hems, nog even de toerist uitgehangen en heerlijk gegeten.

En nu zit het er al bijna op, zaterdag avond land ik in Amsterdam ! They say time flies, and it's true.. Heb een ontzettend leuke zomer gehad hier en een hoop geleerd; Jacket potatoes koken en heel veel Engelse woorden, maar ook kids negeren als ze net zolang 'poopoo' zeggen tot je heel boos wordt...

Vanaf september studeer ik weer en ondanks dat ik Thom & Soph vreselijk ga missen, zie ik er naar uit om weer fijn alleen voor mezelf verantwoordelijk te zijn. Maar nunog 2 daagjes fun met de kids, en ik hoop jullie daarna allemaal weer te zien in ons kikkerlandje ! :-)

See you soon then!

Rosa

Reacties

Reacties

Sharon

Heey Rosa,
Ik heb je elke x gevolgd hoor je hebt zo te lezen en zien het onwijs naar je zin gehad!
Veel plezier nog de laatste dagen! En een goeie vlucht liefs x Sharon

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active