rosaravenhorst.reismee.nl

De waarheid over mannen, voetbal, en thee in de UK...

Hello!

Niet dat ik iets tegen mannen heb hoor, ze zijn natuurlijk ontzettend stoer.. Maar Thomas was deze week op kamp en dat was stiekem wel heerlijk rustig. Sophie at opeens al haar eten op zonder dat haar broer haar met broccoli bekogelde of ijsblokjes in haar t-shirt stopte. En ze maakte al haar huiswerk netjes zonder dat Thomas het schrift in de prullenbak kwam gooien..

Sophie vond al die aandacht voor haar alleen ook niet vervelend, omdat dat natuurlijk een nog uitgebreidere behandeling van al haar ongeneeslijk zieke teddyberen betekende..

Als echte voetbalvrouwen hebben we natuurlijk gekeken woensdag! Of nou ja, we hebben halli galli gespeeld terwijl op de achtergrond gevoetbald werd. Maar goed al die moeite was helaas die avond voor niks. Stiekem was het toch wel leuk dat Engeland gisteren won van Zweden. En oké het is een beetje landverraad, maar dat mag best op z'n tijd. Hadden ze maar beter hun best moeten doen.

Inmiddels is Thomas weer terug en dat is ook wel weer heel gezellig, er gebeurt ten minste wat :-) Het welkom-thuis-diner vond ie in elk geval zo gaaf, dat meneer het broccoli gooien voor een keer achterwege liet!

Het is wel heel grappig hoe je hier allerlei verschillende mensen ontmoet. Via mijn au pair organisatie was ik in contact gekomen met een Poolse au pair, via mijn host mum uit eten geweest met een oude dokter (haha..), ik ben dikke vrienden met de supermarkt meneer (‘you want no chocolate?' dat vraagt ie standaard elke dag) en de buren zijn ook ontzettend leuk. Zack, hun jongste zoontje is 3 en hij heeft een hekel aan kleren. Dus hij loopt altijd rond in z'n onderbroekje. Wat voor weer het ook is.

En gelukkig kan ik ook heel goed opschieten met m'n host mum Caroline en Stuart. Ze zijn heel druk maar ontzettende levensgenieters. Er worden een hoop driegangenmenu's geserveerd, wijntjes ingeschonken en toetjes (!!) gemaakt onder het motto ‘Life is too short'. En daar hebben ze natuurlijk helemaal gelijk in. Maar stel nou dat mijn leven toch niet zó short is, dan loop ik toch nog heel wat jaartjes rond als een bolletje pretvet. Dus ik probeer maar wel te blijven hardlopen...

Goed, ik ga maar eens een kopje thee drinken. Want er werd net naar boven geroepen of ik ook wilde. En ik zag van de week dit plaatje, en geloof me, dat is waar... :-)

Fijn weekend allemaal! Mocht je je vervelen in je vakantie, altijd welkom voor een weekendje hier!

Love, Rosa

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active