rosaravenhorst.reismee.nl

Leggings, Oxford, Herman cake en voorlopig nog geen kids voor mij ...

Hiya!

Sophie wilde deze week een t-shirt met alleen een legging dragen. Echt. ‘All the teenage girls are wearing things like that!' Ja dat zal wel, maar leggings are an accessory, not a garment. Gelukkig trapte ze daar in, ik ben zo goed in opvoeden :)

Dit weekend naar Oxford geweest. Vreselijk mooi. Was samen met een meisje dat daar gestudeerd heeft dus die kon in alle universiteiten en gebouwen zo naar binnen lopen, ontzettend veel gezien! Serieus ik wou dat ik op een uni zat met zúlke mooie tuinen dat je er zou willen trouwen

.

Verder in het Story museum geweest, m'n lievelingsmuseum vanaf nu want ik voelde me echt weer 8 jaar oud, met Alice in Wonderland exhibition.

Afgelopen week een avondje uit geweest in een stad hier in de buurt. Een ware belevenis, iets met heel veel meisjes in korte rokjes op veel te hoge hakken. En ook een avond wezen salsa dansen! Sommige mannetjes waren een beetje eng en oud maar het was wel heel erg leuk om te doen, wil na de zomer denk ik gaan stijldansen in NL..

Thomas was vandaag een dag vrij van school en hij wilde iets ontwerpen. Hij wil namelijk net als z'n vader architect worden. Dus ik met al m'n technische skills mocht hem helpen. Uiteindelijk is het een nieuw ontwerp voor de garage geworden. Met een zwembad met duikplank, pingpongtafel, kabelbaan, glijbaan en óh ja ook een klein parkeerplaatsje.

Weet je wat nog steeds bestaat! Herman cake! Wie zich dat nog herinnert heeft een gave kindertijd gehad. Sophie kreeg het beslag van de week van een vriendinnetje. (Het idee is dat je elke dag ingrediënten toevoegt, aan het einde 3 porties beslag weg geeft, en van 1 portie zelf een cake bakt.) Maar de smurrie die het inmiddels is geworden ziet er niet echt uit alsof je daar iets eetbaars van kunt maken. Nou ja we zullen zien.

De tijd vliegt nog steeds, nog een maandje! De kids doen het goed. Wel zijn ze gewend dat ze van hun ouders iets krijgen als ze maar gaan piepen als baby's. En dat houden ze heel lang vol. En als ik dan aan het koken ben, tegelijk een poging doe Sophie te helpen met haar huiswerk, en Thomas gaat dan huilend op de grond liggen omdat hij geen chips én snoep mag, dan weet ik dat ik nog even geen kinderen hoef :)

Goed nu zijn ze allebei bezig met hun eigen Apple laptops. Dus het is tijd op maar eens achter mijn super zware HP laptopje vandaan te komen en ze hun huiswerk te laten doen...

Hoe is het daar?
Fijne week !
Love, Rosa

Reacties

Reacties

Heleen

Je hebt zo'n grappige schrijfstijl!

Martine

Oh gatver, die Herman cake.. Ja zo´n ding heb ik ook gehad en meteen in 3en gehakt en weggegeven! Maar het draagt dat wel bij aan mijn ´gave´ kindertijd he:) Roos, weer een leuk verhaal;) Nog veel plezier! xxx

Ina

Hey lieve nicht, leuk om je verhalen te lezen!! En foto's te zien. Geniet er nog van voor je het weet ben je weer in NL. Dikke zoen: Ina

Rosa

Dank voor de lieve reacties !! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active