rosaravenhorst.reismee.nl

Wat te doen als je níet naar bed wilt en níet wilt aankleden... (exclusieve tips!)

Hiya!

Wat een leuk weekend! Zuslief Rachel kwam vrijdagavond aan, met een taxi ging ik haar ophalen. Tijdens het rijden liet de enthousiaste chauffeur foto's van zijn trip naar Amsterdam zien, dus het was een klein wonder dat ik het vliegveld bereikte. Na een nachtje slapen zijn we zaterdag Londen in geweest. Alle highlights gezien natuurlijk, maar ook de marktjes rond Camden Town en Covent Garden en heel sportief de 311 treden van The Monument beklommen.

's Avonds hebben we op z'n Engels rondgestampt in de regen door het park. En de dag erna wezen winkelen (Hoe veel zou een extra koffer mee terug in het vliegtuig kosten? ...) en heerlijk in de zon zitten kijken naar een bandje.

Verder was het een drukke week. Thomas was jarig en was dolblij met zijn smartie taart om 6:30 's ochtends. Een hoop kids met het avondeten 's avonds. Vooral de dames hebben het leuk, de jarige job is de aandacht inmiddels een beetje zat...

Voor Sophie was het de dag erna ook een beetje feest! Na 4 weken elke dag héel hard werken (Sommen maken, spelling en maar liefst 5 bladzijdes lezen..) was haar stickervel vol en mocht ze een nieuwe maken! Daar moest een glaasje Lemon Squash op gedronken worden !

Als we Soph en Thomas vertellen dat het nu écht bed tijd is, worden ze altijd heel inventief. Opeens zijn het de liefste kinderen die er op deze aarde rondwandelen. Ze doen alles om ons af te leiden van het vreselijke fenomeen dat ‘bedtime'heet. Vanavond probeerden ze het met hun soepele dans moves...

Thomas' vakantie is begonnen, dus het is gedaan met mijn rust! Hij moest een hele zware taak doen vandaag, hij moest zich namelijkaankledenvanmorgen.. Nadat hij boos de tuin in was gestampt en ik had gezegd dat hij daar net zo lang mocht blijven zitten tot hij zijn kleren aan ging trekken, werd het stil. Toen ik even later terug kwam, trof ik dit aan... Geen tornado,maar een écht protest.