rosaravenhorst.reismee.nl

Liefs uit Londen

Hiya!

Woensdag lag ik nog in m'n bikini aan het zwembad, met als uitzicht een aantal grijze dames aqua-joggend op de klanken van Dancing Queen. Maar de regenlaarzen zijn inmiddels weer uit de kast getrokken, ik moet natuurlijk niet vergeten dat ik in Engeland zit. Dat ze het hier altijd over het weer hebben is waar, en ik doe bij deze lekker met ze mee.


Zondag weer een dagje Londen in geweest. British Museum en omgeving van Covent Garden en Leicester square moesten er deze keer aan geloven. De dag samen met 2 hele gezellige Nederlandse au pairs afgesloten in een pub met voetbal, voor de mannelijke lezers zal ik het verdere verloop van die avond maar niet al te uitgebreid beschrijven..

Verder was het een rustig weekje. Elke ochtend kids uit bed, ze vriendelijk verzoeken hun ontbijt niet over de tafel uit te smeren, een stuk of 5 keer vragen om hun sokken en vervolgens schoenen aan te doen, Soph's haren kammen (jij viel nog best mee vroeger Rachel..), een gevecht over wie de cavia's voert en als ik dan om 9 am op de bank plof als ik ze naar school heb gebracht, ben ik stiekem wel blij. Als ze 's middags hun huiswerk hebben gemaakt is het tijd voor het avondeten. Ik doe elke dag m'n best maar Thomas is een echte man en maak ik toch echt het gelukkigst met vleeesch...

Sophie's nieuwe project gaat over de olympische spelen en een opdracht voor deze week was om We Are The Champions uit haar hoofd te leren. Dus daar ging m'n rustige avondje gister: Queen aan op youtube en dansen maar ! De avond afgesloten met een headbang competitie.

En toen dachten Caroline en ik dat het wel een goed idee zou zijn om de kinderen even rustig in bad te zetten zodat ze goed zouden slapen..

Dus.

Iedereen vast een heel fijn weekend,

Liefs uit Londen ! Rosa

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active