rosaravenhorst.reismee.nl

London eye, hide & seek, helmets and ducttape...

Hi there!
Een berichtje vanuit het exotische Engeland, waar het de hele week al prachtig weer is, het is immers juni......

Oke maandag was het gelukkig droog, toen ik de toerist ging uit hangen in Londen! Mijn voornemen was om zoveel mogelijk van de highlights te zien op één dag. En dat is dankzij een aantal mooie rooie dubbeldekkers en een hele duidelijke kaart (met kleine tekeningetjes van de gebouwen, dus vrouwvriendelijk...) aardig gelukt! Het was een heerlijk dagje struinen van London eye naar Big Ben, National Galeries, the bridges and cathedrals, Houses of Parliament en Piccadilly circus.

Ook kwam ik een aantal zeer inspirerende mensen tegen: ...

Wat als afsluiter natuurlijk 's avonds niet kon ontbreken was fish & chips. Eeeeen zelfs een leuke diner date: Eva was in Londen! :-) She made my day !!

De rest van de week waren de kinderen weer thuis! Ik ben inmiddels naast een volleerde chirurg, ook gepromoveerd tot dierendokter. Dus nu mag ik, met alle dierenliefde die ik in me heb (..), alle knuffels en houten nijlpaarden uit de vensterbank van Sophie verzorgen.

Ook heb ik deze week ongeveer 100 x verstoppertje gespeeld. En we worden steeds beter. Ik heb al in de wasmand gezeten, maar Thomas (de pro) versla ik helaas nooit:

Verder hebben we heel veel rondjes gefietst in het park met de buurjongetjes. Ik zonder helm. Sophie moest de eerste keer bijna huilen omdat ze ervan overtuigd was dat het tegen de wet was. Dat Nederlandse papa's en mama's dat goed vinden...

Nog een aantal weetjes als afsluiter:
* Toen ik van de week wakker werd en beneden kwam had poes sir William een cadeautje voor me mee genomen! Ik werd letterlijk blij gemaakt met een dooie mus.....

* Je kent het moment dat iemand een háp van z'n kitkat neemt in plaats van hem afbreekt op de goeie plek. Vandaag maakte ik een grote fout door Thomas z'n tosti overdwars in het apparaat te leggen en verpestte zo zijn hele lunch... Wereldproblemen.

* Ducttape schrijf je als ducttape. Ik weet namelijk sinds vandaag wat een duct is. Het is dus geen duck tape, en heeft niks met eenden te maken.. Goed. Weer wat geleerd.

Fijn weekend vast allemaal! Voor mij is het tijd om te gaan kijken wat al die kinderen toch al een kwartier samen op de wc aan het doen zijn...

Love ! Rosa

Reacties

Reacties

Fredie

Hee Rosa! Wat super leuk om te lezen zeg :)! Ik hoop dat er nog meer leuke verhalen volgen! Geniet ervan!

Xxx Fredie

Martine

Wat schrijf jij toch heerlijk. Moet je wat mee doen:) van die quasi sarcastische columns ofzo! haha. Veel plezier nog Roos!

xx

Jolande Borgers

Geweldig om te lezen hoe het daar met je gaat. Veel plezier ;-)

Ilse Swankhuisen

Heej Rosa!
Super leuk om te lezen wat je meemaakt daar. Veel plezier nog en ik ben benieuwd welke 'beroepen' je nog (naast dierendokter en chirurg) aan je lijstje toe gaat voegen ;-).
xxx

Saar

Super leuk rozie!
Heb zin om je over een tijdje te zien!
Loveyou

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active